AnnaLena Mayor Ekeblad!..



Ni som känner mig väl vet att jag tycker mycket om konst och design. Att jag är pysslig av mig och att det jag gör eller köper ska betyda något. Med en mening bakom allt blir det så mycket starkare. När jag målar själv brukar jag ofta ha ett ord eller en mening med någonstans, som passar in, som betyder något. Har du varit hemma hos mig vet du att det finns en kommunikationstavla vid min tv, underbar, den innehåller flera tryckta ord och man kan läsa den och tolka den precis som man vill! Varför jag skriver om detta är för att jag för längesedan, som nyinflyttad i stora staden Göteborg, var ute på promenix och hittade den finaste ateljén. Står du utanför kan du se massor med tavlor som smyckar väggarna och i fönstret finns det smycken som jag tror tilltalar många, bland annat hennes ugglehalsband som även finns att köpa på designtorget. AnnaLena Mayor Ekeblad heter hon, den duktiga konstnären. Tänker inte skriva mer, ni får njuta av bilder från hennes
hemsida och blogg istället!


 

 


 


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad fina dom var vännen!!

Riktig mariakonst! :)



Jag saknar esteten ibland, slappa, sitta och prata om allt och måla en bit då och då...

Postat av: sof

Riktigt fina grejer!! Man blir ju kär :) Puss!

2009-11-11 @ 16:05:08
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: NicoleGalvez

verkligen fina saker!!!

2009-11-11 @ 20:37:51
URL: http://nicolegalvez.devote.se/
Postat av: Jessica

Vad kostar detta fina må tro?

2009-11-11 @ 20:53:38
Postat av: Mary

Eller hur! Jättefint, love it! Vill ha allt! Synd att man är fattig student :P



Jessi: klicka på länkarna i inlägget så kommer du in på hennes hemsida och blogg, där står en del priser om jag inte minns fel. Annars kan vi besöka ateljén tillsammans, den ligger vid övre husargatan! :)

2009-11-12 @ 17:39:05
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Anna Lena Mayor Ekeblad

Tjohoooo! Tack för dina fina ord. Ååå vad glad och stolt jag känner mig nu. Kul och smickrande att du tipsar alla dina fina vänner om mig. Kom in och säg hej någon dag! Stor kram!

2009-11-12 @ 20:48:55
URL: http://www.mayorekeblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback