Söndag: Onsala..



Jag klagar inte över att åka till Onsala när det är så fint väder som nu. Underbart att vara här under sommaren. Har gått på en promenad med syster och Ville. Ätit grillat med familjen. Åkt till västra hagen och hälsat på Sarah. Ätit glass och jordgubbar. Spillt rödvin på min vita klänning - några stående ovationer? Nu ska jag kolla på A beautiful Mind och slutet av Big fish, sedan blir det skönhetssömn inför pluggandet hos Calzone imorgon. Blir även öppet hus på förskolan, måste ju visa föräldrarna vad barnen åstadkommit under temaarbetet med alla färger!









Kommentarer
Postat av: sofie

Väldans fin bild på dig sötnos!

Postat av: djäänn.

märran my love,vilka fina bilder. du är så duktig. nu saknar jag dej allt lite för mycket och vill träffa dej snart fast jag lever ett så upptaget liv. hur ska vi lösa det här? puss

2009-06-03 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback