Soon..

Jag vill åka bort och bara vara, andas ny frisk luft.
Jag vill upptäcka nya platser eller återvända till ett ställe där jag varit innan och trivts.



Jag kommer ihåg när alla bild- elever åkte iväg på läger under gymnasietiden. Heestrand.
Ett perfekt ställe att finna inspiration. Det var sommar, vi bodde på ett mysigt vandrarhem, hade nära till havet.
Jag gick runt och lyssnade på Stina Nordenstam. Allt var så perfekt. Dit ska jag åka igen.. 



 




Sen kan man ju undra varför jag lyssnade på en låt där hon sjunger om vintern..

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, får jag följa med?

Förstår vad du menar, så mycket som hänger över en och måste göras (för mig i skolan iaf). Jag längtar efter tid att göra allt man inte orkar göra när skolan är slut för dagen...

Man fattade inte riktigt hur bra man hade det då, heestrand var tider det :)

Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag?

Kram

2009-03-24 @ 10:00:55
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Nicole

Honey du har fått en award av mig :)

2009-03-24 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback