Bier banger..

I går var det parteey hos Jenny, min fina vän. Det är alltid lika roligt att träffa alla, man ses alltför sällan nuförtiden även fast det är så det blir när man har sitt egna på schemat. Kvällen var hur kul som helst, dåligt var det dock att jag agerade pensionär och åkte hem allt för tidigt, men nästa gång somnar vi på golvet Jenny, haha. Melodifestivalen var intressant, har inte följt det alls detta året. Bästa dans går till Måns, han kan verkligen röra sig som en krabba! Kolla in stegen han gör alltså, haha. Vinnaren var otippad, men udda verkar komma långt när den stora finalen är så vem vet..

Tack Nicole för att du gjorde mig så fin, och tack Jenny för en underbar kväll!
Det är inte klokt vad fina vänner man har!

  
 



Är det inte underbart när solen tittar fram och det är sådär behagligt varmt ute?
Nu verkar våren vara här på riktigt!


Kolla in hur härligt det var i Juli 2008
 






Kommentarer
Postat av: Nicole

tack du för att du är min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback