oväntat besök - me lajkiii..

Boken vi ska läsa tills på tisdag är en såndär riktig hatbok, en sån som man vill bränna upp när man är färdig med kursen, bye bye foooevaah. Jag vet en som håller med mig, eller hur Sofie?



Ikväll ringde min mobil, dolt nummer. Svarade och hörde en massa pip, och sen någon som frågade om det var okej att komma in, förstod efter ett tag att det var porttelefonen som jag kopplat till min mobil. Fick panik, jag visste ju inte vem det var som kom på oväntat besök. Stod vid dörröppningen och väntade på att hissen skulle åka hela vägen upp, och ut genom dörren kom: NICOLE. Tänk att jag fick ett sånt fint besök! En vanlig tråkig onsdagskväll fick jag spendera med en av de bästa, mys hade vi! Me lajkii.





Kommentarer
Postat av: sofie

Ja fy fan! Vi hade tenta på den boken, ganska ångestladdat. Ska ni också ha det? Vi kanske kan bränna böckerna tillsammans, min är fortfarande i liv - tyvärr. ;D

Postat av: Nicole

me like you honey babe!

2009-03-26 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback