En vanlig dag på jobbet..




- Det jobbigaste var att välja vilken godbit man skulle ta från påsen..




Jobbet idag var lugnt, slutade vid 21 och hade följe med Sandra till wavrinskys, tog hissen upp till Anders och Emma där Simon och ö-viks killarna befann sig som är på göteborgsbesök. Kollade lite film och gick en promenad med Emma, uppskattat med frisk luft och att få vädra sina tankar. Imorgon blir det annat jobb, dagen är äntligen här då Sven-Ingvars intar scenen på Tjolöholm, du finner mig i entren där jag river din biljett och snokar i din väska om du har några alkoholhaltiga drycker. Ska du dit och blir hungrig innan eller under konserten? Då kan jag rekomendera Frillesburgaren..

Kommentarer
Postat av: Elin

aha okej!

Jag fick leta upp art. nummret och skriva in det direkt i order formuläret :)



30-5615



Kram e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback