Då var det dags igen..


   
 

Snön ligger återigen på marken och jag, jag är i Onsala och njuter med mor och syster. Mötet med vfu- ledaren gick bra men oj så svårt det är att analysera och "betygsätta" sig sjäv som blivande pedagog. Imorgon är det återigen dags för praktik. På fredag blir det likaså, och för att fira in helgen ska jag och Matilda gå på after work. Hallå, stor buffé och ett glas rött för 35 spänn, finns väl ingen som står över det? På lördag ska jag följa med Nicole på inflyttningsfest hos Simon, wohoo, och på söndag ska jag förhoppningsvis agera provdocka åt Nicole på hennes stylistskola. Helgen avslutas med middag i torslanda hos kusin Anna - big mama, och hennes käraste André. Thank god för lite ledighet!

Återigen växer invånarantalet i storstaden Göteborg och den som vi välkomnar denna gången är min kära bror, GRATTIS till lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback