Smisk på rumpan..




Detta är illa och nu ska det blir andra bullar. För att själv se fram emot att blogga vill man få en kommentar ibland men då det varit brist på detta den sista tiden tänker jag ta en paus. Och under tiden kan ni som är mina trogna läsare, och jag vet allt vilka de flesta är även om många är bra på att vara anonyma, lämna  kommentarer som får mig på bättre humör. För det är ju så, utan en Maria Holmberg i bloggvärlden skulle det vara otroligt tomt och tråkigt. Come on, ge mig lite feedback, positivt och negativt, ni kan tillochmed få ställa frågor, visa mig bara ett livstecken, vilka läsare som står för statistiken.

Självklart är det med glimten i ögat samt en smula ironi men utan kommentarer är det sjukt tråkigt, det borde iallafall de som bloggar själva veta..



Kommentarer
Postat av: Therese

Oh, no, vad ska jag ta mig till om bästa Maria slutar blogga!?!

Då är det ju bara att sluta med allt vad internet heter för, som sagt, vad är det för mening utan dig??



Nej, men, vad tråkigt! Jag försöker lämna kommentarer på det jag känner att jag har något att säga nåt om. Men det är inte alltid man orkar lyfta på fingrarna, lat som man är..

Postat av: jenny

neeeej. sluta inte. du är ju en sån bra bloggare med mycket bilder och grejer!! jag lovar att jag ska kommentera mer!! puss

2009-12-09 @ 11:53:30
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: jenny

det är så sjuuukt bra!! är du också ikapp med usa eller?? puss

2009-12-09 @ 17:15:37
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: sof

men hallååååå, du kan ju inte sluta blogga!! jag kommenterar ju lite i alla fall, får böja med det mer dårå ;P för försvinna från bloggosfären får du inte, då har jag en midre blogg att läsa ju. puss!

2009-12-09 @ 17:49:09
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: anonym läsare

Sluta inte skriva, tänk på oss bloggläsare, vi behöver lite berättelser från verkligheten!!

2009-12-09 @ 20:24:18
Postat av: jenny

hej igen. min lilla krullbert här gnyr på oss för att vi inte ordnat receptet till köttfärssåsen än! han pratar om det varje dag typ! haha. upp snarast! det blir ett mycket uppskattat inlägg av flera tror jag! puss

2009-12-09 @ 23:10:37
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskade kusin!!! Jag läser din blogg nästan varje dag innan sängen väntar!!! Har bara inte orken alltid att skriva ngt även om man har många tankar att sända till dig!!! Du är bäst!!! Puss och Kram

2009-12-10 @ 09:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback