Pulkaåkning..




Idag hade jag min sista dag i skolan innan jul och nyår. Redovisningen gick bra och vår film gjorde succé, or not, men seminarieledaren vart nöjd. Mötte upp min syster och fick köpt de sista klapparna samt hämtat ut en bok som jag ska läsa tills vi har tenta i januari. Begav oss sedan till Onsala som hade mer snö än Göteborg och Kungsbacka, gött! Eftersom att far skulle pilla med hyllor och liknande fick jag och syster fördriva tiden med att dra på oss skidkläderna och besöka pulkabacken. Fick låna fars kläder så min syster skrattade åt mig hela tiden vi var ute i snön, gjorde jag också iförsig. Värsta ölmagen fick jag, konstigt, jag som inte ens dricker öl.. Nu blir det äntligen dags för att klä granen, myspys!

 


Lämna ett spår, tack..

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha! Vad härligt!! Gött att onsala har mer snö, då kanske den faktiskt ligger till på julafton :)

Väntar på att magnus ska komma hem så vi kan gå ut och rulla runt!!

Postat av: Anonym

Hoppas det finns snö när vi kommer!!!!

2009-12-22 @ 21:53:21
Postat av: lisa

Det var äckligt roligt, göra det ikväll igen?

2009-12-23 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback