CULT design: ketchuppump!..




För de som inte hunnit läsa så bloggade jag om
cult design igår. I samband med detta gick jag in på deras hemsida och hittade där en kupong som man kunde få en ketchuppump gratis för. Självklart skrev jag ut denna och ringde till butiken som stod listan för Kungsbacka stad och kollade om det fanns någon till övers. Snacka om tur, efter att jag och Karin varit där fanns det bara två stycken kvar! Den där ketchup-pumpen är kanske inte den mest nödvändigaste köksprylen men tjena, i mitt kök för den gärna stå och stila!





Slänger in ett litet PS. och hänvisar den konstintresserade att checka in bloggen Smäm. En riktigt begåvad tjej som just nu säljer ett antal tavlor i A4- format för endast 200 kronor styck.

Kommentarer
Postat av: sof

ja play är typ världens bästa uppfinning, hehe. jag hann aldrig fixa mig pumpen igår! får kanske kika på det idag. snygg är den allt :P



jul på liseberg låter urmys! jag kan nog i princip alla eftermiddagar/kvällar nästa vecka. hur ser det ut för dig? puss

Postat av: sof igen

tack sötnos! haha ja, snodde ju det från ditt armband också ;)

2009-12-11 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback