Måsarna anfaller..

Igår åt jag lunch med Matilda, stackarn kämpar sig igenom jobbet trots att hon är sjuk, då är man ansvarsfull, en riktig medarbetare (och framtida chef?). Har inte setts på ett tag så det var mys att träffa henne, även fast det bara var en kort stund! Efter mötte jag upp Nicole, vi kollade runt i affärer, fikade med fiskmåsarna vid kungstorget, myste med lejonen vid gustav adolfs torg och kollade i ännu fler affärer - på jakt efter något hemligt, ooh.
Summan av kardemumman, en fin måndag med två fina vänner!





  



Av någon konstig anledning somnade jag aldrig inatt, detta resulterade i att jag kom några minuter försent till föreläsningen. Såå, utan sömn har dagen har gått i halvfart, har trots allt fått gjort en del. Inhandlat diverse nödvändiga saker, tvättat alla fönster så man kan se vårsolen, tagit en avkopplande bad, och nu ligger jag i soffan och kollar på the bucket list, en riktigt rolig och fin film.

Imorgon blir det workshop, letande efter 90- tals outfit, thaimat med Malin och övernattande i Onsala hos mami, papi och systra mi. Åh, vad jag saknar Onsala, speciellt när det är så härligt väder som det är nu!

So long friends. Take care..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback