Påskhelg, hell yeah!..

I fredags var jag, Nicole, Claudia och Brownie på landalaberget och hade det mys.

   

 

Efter åkte jag och Nicole hem till henne och gjorde oss iordning.
 Det blev förfest och tacopaj hos Claudia med Malin och Emma.
 Hamnade sedan på Nivå, hade det riktigt najs!

 



Nicole fick nattbesök av en vän från ö-vik så natten mellan fredag och lördag bjöd inte på många timmars sömn.
Vi hann iallafall göra oss iordning, destination Onsala.
Hela familjen Holmberg och Nicole var samlade. Det blev letande efter påskägg och god påsklunch.
Körde även runt Nicole och visade det som Onsala har att erbjuda, och när är det bäst om inte i vårsolen!

 
röda holmen

  




Kvällen erbjöd 90-tals fest hos Soife och Oscar. Alla fick till sina outfits riktigt bra och oh så roligt vi hade!
Vi tackar ett av de bästa paren i Kungsbacka för en superkväll! Bilder kommer senare.




Timmarna vi inte fick sova natten till lördag tog vi igen natten till söndag. Skönt att få sova ut!
Dagen tog vi i lugn fart. Åt hotellfrukost, städade, gjorde oss iordning. Åkte hem till mig, käkade pizza.
Begav oss till kalla slottskogen där Malin, Claudia och hundarna sedan höll oss sällskap .
Kvällen avslutades med Jalla Jalla och skjuts hem efter hämtande av Jocke vid korsvägen.


 




Summan av kardemumman:
Bästa helgen på länge.


Mary signs out..


Kommentarer
Postat av: NicoleGalvez

UNDERBART! TACK BABY!

Postat av: NicoleGalvez

asså din bild på din bror skrattar jag åt hela tiden hahaa!

2009-04-16 @ 19:47:59
URL: http://nicolegalvez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback