Fyllesamtal..

 


Kom precis hem från födelsedagskalas för kusin Fredrik. 9 år fyllda och flera kartonger med lego blev det. Ikväll pratades det mycket om allt som hände på bröllopet förra helgen. Vi lyssnade av telefonsvaren på min mobil ett antal gånger och varje omgång skrattade alla så de grät. Min kära mor och moster var aningens berusade den kvällen och beslutade sig efter att ha dansat hela natten att gåsamt cykla hem efter festen. Efter att ha trillat några gånger och cyklat ner i diket fick jag väldigt angenäma samtal. -"Pusselipuss puss puss". Inklusive ett av de kända samtalen då min kära mor inte fattar att hon glömt trycka på stänga av knappen. Mycket underhållande, yes! Ikväll "misslyckades" moster med kycklingen och Jessica kom fram till att hon ätit många "hamburgare" i sommar..


 


Kommentarer
Postat av: sofie

tack själv! det förstår jag ;P

nu är det mindre än en vecka kvar, grymt!

puss

2008-09-13 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback