Play for me...

Idag har jag gått med kurslitteraturen under näsan hela dagen, nästan, så länge jag har orkat iallafall. Även under promenaden bort till Matilda. Jag skulle överraska henne med en sak men hon kom på mig, mindre spännande, men det blev bra ändå. När jag är i min värld är jag okontaktbar, det fick jag bevis för idag. Haha.

På tisdag nästa vecka är det Saybia på Sticky.
Daniel Lemma ska ha en julkonsert på Nefertiti den 20 december, kanske är något?


Sist men inte minst, någon som får mig att vilja börja spela gitarr igen. Andy McKee som spelar tillsammans med Don Ross på Konserthuset på fredag. - Någon som vill hålla mig sällskap?



Kommentarer
Postat av: lyxförpackad.

om du gör lite fina vegetariska rätter och är noga med att få i dig någon slags protein så tror jag nog det skulle funka ett bra tag. tänk på att du tränar! måste äta bra annars gör det ingen nytta. glöm heller inte att varva varm och kall mat annars blir magen arg :) o jag är också trött på dyr mat. astråkigt. jag skulle hellre shoppa och äta ute varje dag om det gick..men tji fick jag. pöss.

2008-09-30 @ 16:36:30
Postat av: sofie

nej då, mobilen var avstängd. men det hade inte gjort nåt ändå! fick så dåligt samvete över att jag oroat er i onödan! himla klantigt av mig. glömde nog av det för att det var så mycket annat i mitt huvud.. hoppas den fortsatta kvällen blev lyckad i alla fall? ikea ska du absolut åka till, fanns massa fina dockor. fast grisen var nästan bäst, och hästen. och fisken. hehe. deras munnar var så bra att röra på. puss



ps. måste säga att lemma kring jul låter ganska lockande ;)

Postat av: Julian

Alltså... går du nu till Daniel Lemmas julkonsert? Den är utsåld, men jag söker ännu en biljett!!! Jag ska flygga från Österrike just för det. Kanske kan vi treffas ochså?! :))



Kram

Julian

2008-10-31 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback