"vad hände med fjärilshuset?"

Igår mötte jag upp kusinjosefine vid järntorget. vi åt lunch, gick på stan och sedan hem till mig. jag storstädade och bagaren själv fick göra muffins eftersom mor o far kom förbi senare för att borra i väggarna lite. efter några muffins och inga hål i väggen då fars borr var för klen åkte föräldrarna hem. Jag och Josefine gick upp på landalberget och satt och kollade på solnedgången. vackra som vi var var vi tvugna att ta lite kort. Det sista är bagarejosefinesomgörplattaweinerbröd´s foto som ska skickas in till olika modellagenturer. Eller?

  



Efter föreläsningen samt basgruppstiden (då vi lyckades bli färdiga med textanalysen, weei.) idag gick jag och Karin till trädgårdsföreningen. Sista veckan av trädgårdsutställningen där Göran, grannen hemma i Onsala, samt Eva Elmquist medverkat och vunnit pris. Göran är en riktig trädgårdsfantast, tar man en tripp i hans egna trädgård känns det som man är på ett helt annat ställe, han har känslan om man säger så. Eva Elmquist är en  glaskonstnär från Myra i Kungsbacka. Det är hon som gjort den fina tavlan jag har. www.hilmersgarden.com Hon bidrog med glasblommorna som syns därnere. Vi drog fram min mobiltelefon och lekte fotografer, vi flippade ut, hade våra interna skämt från basgruppen, en riktigt rolig eftermiddag. Otroligt snygga bilder blev det, hahaha.

 
  
  
 

Kommentarer
Postat av: jenny

åh,raring, du är väl för snäll. hon är faktiskt ganska tossig den där morsan, o det är kul! :) ja,vart fan tog fjärilarna vägen? dåligt att hon i kassan var så oinsatt! men ni har tagit väldigt fina bilder. gillar den när du sitter på bänken och lutar framåt. du ser riktigt fierce ut som tyra hade sagt. köss.

2008-09-25 @ 12:26:57
Postat av: josse

de ser ut som du kissar på en utav bilderna!!! haha :)

2008-09-25 @ 19:40:35
Postat av: sofie

dumma mig som glömde messa i fredags! men hade ni kul efteråt, vart gick ni? :) puss

2008-09-28 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback