- "och jag, jag kan helt enkelt inte sluta le"..

Har ingen riktig uppfattning om vad det är fär dag eller tid. Gårdagen har satt sina spår om man säger så.

Coldplay igår, sjukt grymt bra. Definitivt en av de bästa konserter jag varit på. Det var helt otroligt. Alla minnen man har, så länge man lyssnat, alla låtar, den nya skivan. Pampigt, allsång, att de springer genom publikhavet och spelar på en liten scen mitt bland sittplatserna. Ojoj säger jag bara. Jag är nöjd, såå nöjd..

Innan konserten åt vi lunch och vandrade runt på stan. Fikade i gamla stan och begav oss mot söder. Spanade in: Idol-Danny, Peter Jöback, Inredar-Jon och senare Martin och Jepson från The Ark. Vi tog oss till Pixel Family där Oscars kompis Kevin jobbade, riktigt snyggt kontor med Star Wars flipperspel och Donkey Kongspel, coolt. Efteråt tog Kevin med oss till en indisk restaurang där maten var hur god som helst. Efter var vi så moderna att vi köpte tunnelbanebiljett via mobilen för att ta oss till globen. Konserten var som sagt hur bra som helst.. Tiden därefter lämnar vi osagd, som Sofie sa. Inte värt att prata om. Kan bara säga att vi gjorde ingenting fram tills tåget gick klockan 06.05 förutom att klaga på trötthet.. Oh my. 


  
Sofie trodde att hon tappat sin tågbiljett, men hon hittade den!
Väldigt charmiga badmössor från Lagerhaus.
Star Wars flipperspelet. 
   
Jag och Sofie. På väg mot Söder.

  
  

 Jonny dricker milkshake från Max, tid 03.10.



Nu är det sängen. Imorgon: ullared med Sandra.

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack själv för en kanon dag! :D Du, det är lugnt. Vem klagade inte liksom? Haha. Hade vart kul att spela in och hört vad man sa under den där natten.. Snygga bilder! Hade inte du kunnat vara världens sötaste ängel och skicka de till mig? Puss

Postat av: Therese

Åh, man vill bara återuppleva det om och om igen!!

Tack för sällskapet och allt!

Hade du en ny dator nu eller? För i så fall kan jag ju lägga in bilderna och det jag filmade på ett stick och ta med det i veckan!

pussar

2008-09-20 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback