www.lundlund.com




Jag tackar borta, jag tackar hemma.
Att säga tack ska jag aldrig glömma.
Om jag är liten, om jag är stor
så ska jag tacka, det säger Mor.



Det börjar ordna upp sig nu. En salstenta är inte hela världen, det kom jag fram till idag, och då släppte en del press. Tänk så enkelt det kan bli när man bestämmer sig för att släppa taget lite. Imorgon ska jag jobba några timmar, längtar! Och på söndag är det släktkalas för syster som fyllde 15år för en månad sedan. På måndag är det som sagt salstenta, när den är färdigskriven ska vi fira det genom att festa loss på Hard Rock på fredag, äntligen blev en dag bestämd för att festa med klasskompisarna. På Lördag, nästa vecka då, ska jag äntligen få besöka sjuksköterskan Jenny i Skövde. Det kommer bli en grym helg med tjejerna! Det är aldrig fel att ha något att se fram emot.



Jag tänker på dig vännen. Det är inte roligt när det är så som du har det nu. Men det kommer att bli bättre, jag lovar. Man behöver nog en del mot- och nedgångar för att senare uppskatta det som är bra. Even if it sucks, och dessa motgångar inte är just de man vill vara med om så kämpar du på bra, bättre än många andra. Men jag finns här darling. <3



Kolla in www.lundlund.com
Riktigt bra fotografer samt illustratören Liselotte Watkins. Fotona och bilderna är hur härliga som helst!


Kommentarer
Postat av: sofie

ja gud vad vi ser fram emot skövde, ska bli grymt! :D



de där watkins bilderna var btw riktigt tuffa!

2008-10-02 @ 17:49:14
Postat av: mor

hej mammas tjej det är jätte kul att läsa din blogg.Du skriver fint och har snygga bilder jag kommer att fortsätta besöka din blogg. pussoch kram Mor

2008-10-02 @ 22:34:44
Postat av: jenny

en till mamma! :) tack själv för pratstunden och den fina komplimangen! puss

2008-10-03 @ 10:40:25
Postat av: jenny igen.

lördag woohoo!! :D

2008-10-06 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback