Limefilé á la Arla á la Therese á la Annicka..

Igår hade jag det mysigt med Malin. Vi promenerade från korsvägen hem till mig, drack kaffe,åt god improviserad mat och kollade på tv. Sedan blev det plugg och sömn.




Idag hade vi gestaltande redovisning samt diskussion av vårt arbete tillsammans med de andra basgrupperna. Calzone ville utsmycka sig lite extra, det blev en blöja med smygreklam för dimoda. Hon är underbar, eller hur? Då var denna kursen slut, wiee. Vi tackar och bugar för våra högskolepoäng och ser fram emot en ny kurs på måndag kl. 9.

  

Har nu varit i Onsala ett antal timmar.. Jag och min mor har druckit vin, lyssnat på musik och lagat mat till finbjudningen hemma hos mig imorgon. (Hon har lagat mat.. inte jag, haha) Nedan finns receptet till limefilén som jag ska bjuda på, hur god som helst. Prova!
http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14974





Jag har märkt att Ica Focus är stället att gå till då man vill träffa kändisar. Mitt napp idag var: Jakob Eklund och Peter Swartling.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Det var ju sån limefile ni fick hemma hos mig i onsala en gång!!

Jag äter alltid alldeles för mycket av den!

2008-10-30 @ 22:41:04
Postat av: sofie

tack sweetie! det var pilligt som bara den.

låter väldigt gott med limefilé måste jag säga :P

såg du förresten eklund och swartling för sig eller ihop? haha.

Postat av: elli

är detta i göteborg eller?

2008-11-18 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback