Uppdatering..


I fredags körde jag och Jossan på impuls. Vi tog oss en sväng till rockbaren, och oh så kul vi hade. Tack vännen.

I lördags spenderade jag och Sandra ett antal timmar pluggandes på Chalmers. Skönt med miljöombyte, och att det var så lugnt. Kan nog bli en vana? Ska dock se om min egen skola har sådana kort så man kan komma in i lokalerna under kvälls- och helgtid. Smart är det, om man ska vara överambitiös att studera då man egentligen ska vara ledig. (men det är såhär- går man i skolan är man aldrig ledig- fakta). På eftermiddageen/ kvällen fick jag besök av tre fina vänner. De hade planer för ett cocktailparty och Maria ställde upp som värd under förfesten. Det blev förberedelser, pimplande av vin, gammal hederlig partymusik och sjävklart gott sällskap.

 

I söndags åkte jag glatt hem till Onsala för att fira min syster som fyllt 15 år. Hela tjocka släkten samlades och det blev ett kalas lika lyckat som alltid. Borden var så fint dekorerade i hösttema, tror det var far min som stod för detta?

 

Ett glas champange är det väl klart att födelsedagsbarnet ska få?! Vet inte om det hade med bubblorna att göra, men andra glas gick det hett till med under middagen ..
 

Annas mage hade blivit stor och snart (ja, tiden går fort) kommer hon och André kanske (?) ha en lika fin flicka som Jessica och Mikael - Nea. Med kanske menar jag självklart könet :P
 

Killarna fick självklart passa på att leka, var det inte med varandra så fanns alltid moppehjälmen.
   


I måndags hade jag min fruktade salstenta. Ska jag vara ärlig har jag redan förträngt den. Det gick som det går då man får tre timmar på sig att besvara tre stora frågor. Det är klart att man inte är nöjd när man går därifrån, men samma förutsättningar för alla så det är bara att gå vidare - det värsta som kan hända är att man får komplettera, och hur farligt är det på en skala? 

 
Idag höll jag på att somna under föreläsningen, så går det när man slappnar av efter allt plugg till tentan. En sten föll. Men vad gör Maria om inte beslutar sig för att gå på konsert! Jag är återigen nöjd, så nöjd. Saybia på Sticky. Hade övervägt i några dagar att det var värt att gå på konserten själv, men i sista stund kunde jag hållas sällskap av Oscar och hans syster Lina! Konserten var braa! Har ändå lyssnat på dem sen slutet av högstadiet så det var minnen, och nya skivan är kanon. Ooh. Jag behöver väl inte upprepa att jag älskar att gå på konsert. Lovelovelove it. Nu susar det sådär gott som det gör efter man vart på konsert, egentligen borde man väl ta hand om sina öron bättre, men det är ju inte lika bra med öronproppar. Nej, det ska vara på riktigt!



 
 




enchant me with the courage to believe - and grant me all the wisdom that I need



En kommentar skulle sitta fint efter varje läst inlägg.. Come on, var inte blyga.

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack så mycket cutepie! Skövde bör akta sig ;)Hörde att saybia var jättebra! Puss, ses på lördag

Postat av: Therese

Nu ligger du i min bloggkollslista ;)

tack igen för presenten!! Du är så gullig!

2008-10-09 @ 17:39:16
Postat av: mamma

Hej going!Det är så himla kul att följa din blogg.Snygga bilder från kalaset. Snart blir det foto på ett snyggt soffbord!! P.S Glennartz spelade på festen i går,dom var kanon D.S PUSS OCH KRAM mamma

2008-10-12 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback