so tell me your name..

Det finns olika sätt att överleva en föreläsning. Karin kör stenhårt på pepparkakor och skumtomtar. Själv väljer jag vattenflaska och banan. Det enda som funkar för att min mage ska hålla tyst, haha. Jag har hittat knepet Joss.
 

   



Igår fyllde jag 21. Känns inte så speciellt längre. Och varför skulle det göra det egentligen? varje dag är du en dag äldre än vad du var dagen innan. Haha, den var bra dööh. Jag fick besök av min kära familj, kusin Jessica och hennes dotter Nea. Vi åt tårta som jag och bror gjort tillsammans och jag fick en stor bal med toalettpapper. Alltid bra att ha, jag menar, om jag inga pengar har kan jag iallafall gå på toa utan att oroa mig, haha. Tack för alla presenter mina fina <3 ! 

 Nea..
 Bror och syster äter tårta..



För flera flera månader sedan startade en serie på ettan som heter Andra avenyn. Alla hört, ja, den är ju oh så bra, kanske inte, nej. Fast det är rätt underhållande att se ibland, se vilka som utvecklats.. Det var nog Malin som fick mig att kolla om jag tänker efter. Iallafall, för ngr veckor sedan fick jag ett mms av just Malin. På kortet som ni ser nedan står hon mellan Anders "david" Nordahl och Jonas "kim" Bane, två av killarna i serien. Hon var bara tvungen att be om ett kort som hon kunde skicka till sin kompis som älskar serien, haha. Jag fick mig ett gott skratt, men hon tyckte nog om det mest, haha. 



Om vi går över till kändiskollen så sågs just Jonas Bane idag, han var lika hurtig som jag och Matilda och befann sig på S.A.T.S i förmiddags.  Igår träffade jag och calzone på Peter Swartling, andra gången på en vecka. Man är inte van vid att bo i storstan, i Onsala finns ju bara Lasse Kronér som promenerar till Majgården, haha. OHMY.



Nu: kurslitteratur
Sen: tvätta. ner till fysiken och Matilda, sola, myskväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback