- Det hade ju räckt med en sån..



Har hittat ett nytt band, killen som sjunger låter som en tjej ibland men de är braa.
http://www.myspace.com/thrivingivory





Igår, när jag och Matilda  tränat och var på väg hem såg vi två roliga tvillingar. Roliga och roliga, de hade världens kalufs, vilket hår! Såg så roligt ut när de gick brevid varandra och såg precis lika tokiga ut båda två.. Matilda höll sig från att brista ut i gapskratt men började istället fnittra, detta hörde en dam som gick framför oss. Då börjar hon att gapskratta och kläcker kommentaren: - Det har ju räckt med en sån. Vadå en sån. Så kan man ju inte säga. Haha. Det lät så sjukt att hon blev den vi skrattade åt istället. Inte för att man ska skratta åt folk, nej, det är inte snällt.



På torsdag fyller man ett år äldre. Till tidig lunch kommer kusin Jessica och hennes dotter Nea, ska bli så mys.. Till kvällsfika kommer familjen, då blir det tårta! Och på lördag blir det party! Då kommer massa fint folk hit och förfestar för att sedan göra stan. Party och grejer, tjohoo. Ska bli så roligt att träffa alla fina vänner.



Nu ska jag dricka te och äta mango. Weird? Ja, men det är ju det minsta jag är. PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

hurra hurra hurra!!!!! grattis babe. nu är du lika gammal och gaggig som jag :p. köss

2008-11-06 @ 10:18:16
Postat av: sofie

åh gud så gott med tårta, blir lite avis. elle var iaf till belåtenhet! du fick väl mitt sms också va?! mycket viktigt, hehe. ses på lördag ja, skall bli himla skoj! hade tänkte ringa henne med, så det var ju passande :) oscar hälsar grattis också förresten! puss

Postat av: sofie

åh gud så gott med tårta, blir lite avis. elle var iaf till belåtenhet! du fick väl mitt sms också va?! mycket viktigt, hehe. ses på lördag ja, skall bli himla skoj! hade tänkte ringa henne med, så det var ju passande :) oscar hälsar grattis också förresten! puss

2008-11-06 @ 19:37:03
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: sofie

åh gud så gott med tårta, blir lite avis. elle var iaf till belåtenhet! du fick väl mitt sms också va?! mycket viktigt, hehe. ses på lördag ja, skall bli himla skoj! hade tänkte ringa henne med, så det var ju passande :) oscar hälsar grattis också förresten! puss

2008-11-06 @ 19:38:39
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback