Inspiration, lägenhet och pengar: ja tack!




Tror att jag är i desperat behov av att flytta hemifrån, få fixa och dona för mig själv. Rätt otroligt att jag inte läser ett design eller inredningsprogram när jag känner så som jag känner nu, haha. Men å andra sidan så brinner jag ju för det jag läser nu också. Sitter här och försöker ta mig i kragen, måste börja på E- arbetet. Granskningsseminariet är på fredag vilket innebär att jag måste försöka skriva så mycket som möjligt tills dess..

Var och tömde våran älskade bil på skivor och annat igår. För er som inte vet så har den drunknat. Våran kära Volvo S70 stod i garaget under gårda brandstation när slussarna bestämde sig för att inte fungera förra helgen, så våran bil samt över 20 tjänstebilar låg och guppade i vatten i över ett halvt dygn. Till min lycka så överlevde alla mina originalskivor iallafall, hade över 20 stycken däri smart som jag är. Från och med nu blir det enbart brännskivor i bilen!


En liten inköpslistan..

Barbord från Indiska
image31


Kommentarer
Postat av: Josiepropp

kylskpet i mintgrönt lr rosa är ju att dööö för.. love it!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback