Kalendergenomgång..

JULI
Den nionde fick jag min delegering. Full pott, men vad annars? Hah.
Den elfte ska jag på kalas för min kusin Josefine som fyllt 18år.
Den tolfte blir det parteey. Jag, Jenny, Lisa och Sofie. Bring it. Vinet ska flöda. (Säger man så?)


AUGUSTI
Den första  slutar mitt vikariat och jag får äntligen flytta in i min lägenhet.
Den elfte jobbar jag den första av fem dagar på majblomman, saknar kidsen.
Den fjortonde spelar kusin Max med sitt band på Sticky Fingers. (Tänk att jag jobbat där förr i tiden?!)
Den tjugonde åker jag och Jossan på solsemester till Nessebar, Bulgarien. Det är vi värda.

SEPTEMBER
Den första fyller Jossan 20 år!!
Den tredje börjar skolan igen, och tro det eller ej: det ska bli skitroligt!
Den sjätte ska jag på släktkalas hos farbror Lalla. Alltid lika roligt.
Den artonde ska jag på Coldplay i Stockholm med Therese, Sofie och Oscar.
Den tjugosjätte ska jag se Björn Gustafsson m. fl. på storan. Härligt rolig kille på ett underbart ställe.


Så är det med det. Nu ska jag fixa ihop ett födelsedagskort till kusinen, kolla det mobila bredbandet från 3 och fixa iordning så jag får el i lägenheten när jag flyttar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback