Maria flyttar in!

Åkte in och hämtade nycklarna till lägenheten, fick fixat a- nyckeln och fortare sagt stod vi med dörren på vid gavel till min alldeles egna lägenhet! Jag är så nöjd.. Jag är så nöjd att jag inte klagar på 70tals kaklet längre.. Den blev så fräsch efter renoveringen, plus att de piffade till i köket också så nu behövs det knappt renoveras längre. Mary är supernöjd! I badrummet går det i vitt och grått, mycket snyggare än jag var beredd på. Weei. Fick fixat mobilt bredband nu också, mycket viktigt.. Och gratis det första halvåret. Yey..

Bjuder på lite bilder från mobilen..  Inte de bästa, men men :)

 Badrum..

 Garderoben..

 Köket..

 Långväggen med alla fönster..



Det syns inte så väl här, men alla väggar går i beiget förutom den till höger, grön fondvägg. kolla även in det scnygga golvet..

Allt för denna gång. Imorgon och på fredag blir det jobb, direkt efter fredagens pass blir det sportex, kållered för att hämta nya cykeln och sedan in till lägenheten med fler flyttlådor.. Lördag är den riktiga flytta hemifrån dagen. Då kör vi dit alla tunga saker, och första natten kommer tillbringas där..

Jag hör något - vad är det? Kan det vara? Jamen kolla alla vuxenpoäng.. De bara trillar in!!


Kommentarer
Postat av: sofie igen

vilken fin grön brödrost :P

2008-07-30 @ 23:19:59
Postat av: Nicole Galvez

men va snyggt med fönstren :) SKIT NICE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback