Tisdag.


- Den 14e augusti spelar Max med sitt band på Sticky, min kusin från stockholm. Vem hänger med och festar denna torsdag, som back in the days?

- Hälsade på Humlebarnen idag, fick läsa för de äldsta. Kul att träffa alla, känns konstigt att inte vara där varje vecka.. Fortfarande..

- Har slipat borden, snart ska det målas och oljas. Marys egna projekt. Superb :P

Nu ska jag vara vuxen nog att kolla på allsång på skansen med föräldrarna. Sen blir det sängen tidigt, börjar halv åtta imorgon, vilket innebär 06.39 bussen, inte så kul. Första riktiga dagen är det också, blir nog bra.. Karta och schema ska kopieras upp till Jossan, ska försöka komma ihåg detta vännen. Du är bra. Dags att ses snart, känns som evigheter sedan.


Kommentarer
Postat av: joss

saknar dig med.. fick dåligt samvete att vi inte hann prata längre idag!! jag vill med till sticky om jag inte jobbar jö!!

2008-07-02 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback