Lämna min j-vla cykel ifred..

Har haft en riktigt fin kväll tillsammans med tjejerna.. God dryck och mat, roligt spel och dans till härlig musik. Får inte glömma den viktiga utgången i kära kungsbacka. Man har dock lite svårt att hitta sitt place.
- Rumpan, går man dit känner man sig som en tant bland alla omyndiga.
- Esters är ett fint ställe med blandad ålder med tyngd på de äldre. Kan funka ibland.
- Mingel är dansstället, eller var , det är alltid så knökat att man inte kan röra sig. Blandat folk med tyngd på de yngre, mja.
- PeterNiclas är väl det enda vettiga stället. Ungt folk som ändå är över tjugo, pianobar som drar upp stämningen.
Vi var på det sist nämnda, var annars?

Fick en mycket mysig bussfärd hem. Två mycket fulla människor som spydde på varsin väl utvald plats, varav den ena var vid gången vid den främre dörren, bra prickat säger jag bara.. Kul för busschauffören som ska åka hela vägen tillbaks i den lukten, skall även tillägga att det nya är att sanda över spyan. Så chauffisen tog fram en påse och hällde över, kul. Fick efter detta en ännu otrevligare upplevelse. Någon jävla fan har puttat ner min cykel och trampat sönder den. HOPPAT sönder den!!?! Blir så trött, vem fan är så dum att man hoppar sönder en cykel. Kan inte folk lämna saker ifred så att allt skulle kunna vara frid och fröjd? Så nu är korgen ihopplattad, flera ekrar sönder, ena hjulet helt skevt osv. Kul att lägga pengar på, för att ngn annan antagligen tycker att det är tillfredsställande. Lämna min jävla cykel ifred!! Kul är det också att renoveringen  går på över 2200 kr, vilket innebär att jag lika gärna kan köpa en ny cykel.

Nåväl, nu har jag fått utagera mig en aning. Hoppas att ilskan försvinner svart. Men det är väl så, de som aldrig kan föreställa sig att göra en sådan sak själv är de som ständigt blir förvånade över vad andra gör.

Bye.

Kommentarer
Postat av: joss

näemen utgång i kba.. min kusin va oxå ute där.. du kanske såg honom hehe..

Postat av: jenny

vi hade jättekul tycker jag. peterniclas är vettigt ja..men ibland kan det bli lite liite drag liksom. men absolut bäst när man vill umgås och snacka. jävla idioter som slår sönder cyklar. man kan inte lita på nån. puss

2008-07-13 @ 16:26:13
Postat av: sofie

tack för senast! cykelmarodörer är elaka :( puss!

2008-07-17 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback