"Mamma, mamma, ge mig kraft!"..

Det är värst vad tiden går fort. Julafton har vi passerat och om två dagar är det dags för nyårsafton.
Orkar inte skriva en massa så det blir en sammanfattning av den senaste tiden i bilder.



Vi börjar med Darin. Han får vi inte glömma, haha.





Julafton spenderades hos moster i Askim. God mat av superkocken och stockholmarna på besök: najs!
På juldagen var vi hemma i Onsala, middag med delar av släkten och lite födelsedagsfirande för min käre far som fyllt ett år äldre, grattis!

   
  



i Lördags var hela familjen på bio roy och såg U2 konserten i 3D. Efter fem min med de vackra glasögonen trodde jag att jag skulle spy av illamående, men det ordnade upp sig och blev en häftig upplevelse. Det var tufft, men konserter ska ju ändå upplevas in real life, så man kan svänga loss, alltså inte sitta still i en stol..
Några i min kära familj har väldigt små blåsor, självklart var det tvunget att besöka en av de läskiga toaletterna. Vad jag hört från andra så tänker jag aldrig sätta min fot i en sådan. För att sätta ett prick är bokstaven i begav vi oss till Bamboo för att äta den efterlängtade "bröllopsmiddagen". Första besöket, and me like. Buffé ska det vara, och en buddha på det.

  
 
 



 Mary signs out. 

Kommentarer
Postat av: sofie

tack detsamma sötnos! hoppas du får en kanon kul/trevlig afton :) så bokar vi absolut in en dejt! osc hälsar tillbaka och tackar. puss och kram!!

Postat av: Mary

Tack för en kanonfin kväll.U2 var super!! Han peta oss på näsan!!! Det var en upplevelse med 3D,I ny tid! Pappa och jag tyckte hela kvällen var helmysig,lillsyrran fick en fin kväll och dag med storasyster i Stora staden Göteborg.Tack för att du finns våran Minna.Ma&Pa.Love You!

2009-01-07 @ 00:06:32
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback