TIS, 2 DEC..

Idag var jag på spinning- puls passet, det är grymt. Bra ledare, bra peppande musik, man blir helt slutkörd. Jag tog i så mycket i slutet att jag mådde illa ett långt tag efteråt. Kan iförsig bero på att jag var hungrig också, så jag åkte en sväng till icamaxi, köpte mat och lekte sedan kock i köket. Det blev thaimat. En ny sort, att rekommendera! : Köttfärs, kokosmjölk, ingefära, röd currypasta, vitlök, citrondroppar, fisksås, paprika och champinjoner.



Detta är min snygga syster. Hon är fin. En riktig hallontårta. Me love <3



  Snygga syskonbilder.



Efter jobbet i lördags mötte jag som sagt upp några vänner. Kvällen slutade hemma hos Sarah. Hon var hundvakt. Här har vi Kenneth. Ett riktigt muskelpaket. Många kallar hundar som han för att vara värsta kamphunden. Förutom blåmäkena han ger pga sin vikt finns det ingen snällare hund, så det så. Kenneth gillar att ligga roligt på mattan, han gillar också att åka bil, då finns det mycket att se på.

  



Piff och puff - girls night out..





Nu ska jag se desperate housewives, sedan kanske lite LOST? Man blir beroende. Fick för övrigt precis ett samtal från min kära mor. Det blir ullared efter studiebesöket på fredag, sedan mys med idol och annat med Anna, Lisa, Jenny och kanske någon mer? Sa till Anna att jag inte kunde komma förut idag för att jag skulle passa min syster, men det är ju inte förens nästa fredag! Och ja, min syster som är 15 år behöver passas, hur skulle det annars gå när föräldrarna åker till Danmark på miniweekend? Haha. Det går för övrigt en riktigt dålig film på trean just nu, American dreamz, riktigt dålig!

Over and out darls..

Kommentarer
Postat av: Helena/roomservice.blogg.se

Ni verkar vara två hallontårtor! :)

Postat av: Lisa

Haha du är en hallontårta om något ! ;D älskar dig . och du kan ju bara säga till mamma och pappa att du passar mig så kan du va hemma ist å festa själv eller hur, bra för båda två ?;) haha !

2008-12-03 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback