Sol i sinne, brun inne..

Jag vill se Sunes sommar.



Och Sunes jul..



Jag vill se dans, ung kärlek, pulkafärd, brinnande mattor, husvagn, julbord, skriksjukan, kryckor, raggare, rudolf, allt, alla.

Haha, Observera att jag utvecklats till ett monster. Jag sitter fortfarande i föreläsningssalen, och mitt engagemang försvann för längesedan. Spanjorskan skrämmer livet ur mig. Hon har väldigt svårt att ta andras åsikter.

"Det finns en levande människa som står på andra sidan nätet" 081208 Gilda
Jag fattar nada..

Sandra kollar fotoalbum på datorn, Karin spelar mobilspel och äter pepparkakor, Gunilla suckar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Anna - Jag HATAR dig !

Rudolf - Jaha...



hahahahaha! :D min favorit scen :D

2008-12-08 @ 18:30:30
Postat av: Lisa beundrare <3

då vet vi lisa :) <3

2008-12-08 @ 19:52:30
Postat av: Helena/roomservice.blogg.se

Spanjorskan verkar lite läskig Ha ha :)

Postat av: Matilda Örnmark

Ser Sunes jul och målar mina naglar vilken julstämning!

2008-12-09 @ 15:36:49
Postat av: Nyström

"jag kan ligga jättestill, de lärde jag mig på dagis"

2008-12-09 @ 18:52:39
URL: http://nystrom.blogg.se/
Postat av: josefin

"Åh lakritsbåtar får man ta!!??"

2008-12-09 @ 22:10:12
URL: http://josie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback