Snygga tjejer i Bordeaux..

Har jag berättat för er när jag och mina vänner Jenny och Lisa var på besök i Bordeaux, under vår tågluff? Här får ni två "sidor" från min resedagbok som vi skrev i så ofta vi orkade. Det är precis som jag trodde då, hur roligt som helst att läsa nu i efterhand!

Idag är det den 5 juni, året är 2007.
Igår var så jävla kul! Att man kan ha så kul på ett hotellrum! Först lekte vi fotomodeller och sminkade oss och försökte att "acta" sexiga framför kameran. Jag och Lisa är inga sexiga människor alltså!! Hahahah. Sen drack vi vin (. . . . . . .) Too much chips & vin + cola. Usch. Idag har vi shoppat. Lisa shoppa massor - fusk! Jättefina skor iaf! Jag köpte hudlotion på Sep(e)hora! 4.8euro! Fick värsta fina boutiqepåsen och parfym! :D nu planterar vi blommor med frön ute i balkongblomlådan. Dem fick vi av en gubbe som kom precis så Lisa slog sig så hon blev arg och skrek fan. Jag tror att han blev rädd. Haha. PUSS JERRE

6 juni 2007
Nu skriver jag det här så vi inte glömmer: Igår morse när vi precis hade vaknat drog vi upp solskyddet (?) och vi hörde någon som skrek i en megafon, massa konstigt på franska. Maria springer fram till balkongen och ser en stor lastbil med två lejon (OBS! Riktiga!) i! Helt stört! Hej då. Puss Lisa




Balkongblomlådan..


Snygga fotomodeller!




"Fan vad fint det var i Bordeaux!"

Kommentarer
Postat av: jossan

värstaste brudarna!!Jenny- Carola vill ha tillbaka sin fläkt!!! mary du har verkligen hittat en poose som funkar.. nice!!

Postat av: jenny

faaan vad glad jag blir! o vad skoj vi hade i den sketstan ändå! :D den där photoshooten var en av höjdpunkterna på resan. puss

2008-12-10 @ 23:28:42
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med J. Fan va kul det var! puss på er - mina respartners!

2008-12-14 @ 22:16:30
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med J. Åh va kul det var! Puss på er - respartners!

2008-12-14 @ 22:17:46
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback