Valwebb done.

Sitter här i soffan och tar det lugnt, är helt slut. Jag orkar verkligen inte läsa Liedmans bok, snälla någon släng den åt mig.. Calzone och Sandra kom förbi imorse och fixade valwebben, ett nytt koncept som GU tydligen satsar stenhårt på, synd bara att ingen fattar hur man gör, inte ens datanördarna. Haha. Suckers. Det tog någon timme men nu är det fixat! Tog en sväng till Kungsbacka med mor min, bilen är så grymt bra va! Fick köpt en fin beige skjortklänning.
Nu så har man precis ätit räkor med familjen, gott är det, med ett glas vin. Oj vad vuxen man kan vara.. Hah.
Jag hör sarkasm i huvudet.

Tydligen får vi vårt betyg för arbetet imorgon, ska bli intressant.


Jag som tänkte lägga upp lite fina bilder, men det funkade visst inte idag. Får bli nästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback