Mormor.

Jag älskar min mormor. Hon är 80 år och en jävla kvinna. Hon klagar aldrig, över någonting. Tycker aldrig synd om sig själv. Ändå har hon stått ut och vart med om så mycket skit i sitt liv, mycket mer än många andra. Hon är en underbar människa, och jag skäms över att jag inte lägger mer tid på att umgås med henne. Men nu blir det andra bullar i ugnen.
Har alltså precis kommit hem efter 80 års kalaset. Släkten är härlig, det blir alltid ett superparty till slut. Usch vad tråkigt det hade varit om alla var stela och tråkiga, haha. Tur att vi har lite humor att bjuda till med. Så nu, efter en trerättersmiddag och nykterhet för hela slanten för att köra hem alla fulla, är det dags att gå till sängs innan ögonlocken faller ner av sig självt.

Imorgon blir det plugg. Ettparhundrasidorattläsa,hoppasmanintesomnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback