Att tala MED varandra..




Precis varit på en föreläsning i kära Kungsbacka. Att tala MED varandra, hette den. Rätt intressant och förnuftig. Hon tog upp hur viktigt det är att samtala med varandra, i arbetslaget osv. Det är ju så rätt, hur ska annars någon annan kunna veta hur man tycker och tänker, och hur ska man annars kunna göra något åt allt som inte står rätt till. Kommunikation är det rätta ordet..

På fredag blir det utgång, vart vi ska får vi se då.. På lördag blir det 80års fest för kära mormor.  Party med släkten, ska bli roligt. Även att stockholmarna kommer ner, inte så ofta man träffar dem, även fast jag gjorde en snabbvisit hos dem i helgen..

Nu längtar jag tills jag får packa upp mitt stafli och ställa det ena i hörnet av rummet, ska köpa mig en enorm oljdeduk och bara släppa loss. Haha. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback