framtidsplaner och bussar..




vet inte riktigt hur mina framtidsplaner ser ut. som en dimma kanske? möjligt att jag åker iväg till ett främmande land och är au-pair i ett år? just nu känner jag mer för att hitta ett nytt jobb och varva det med lite resande.

bussresan från jobbet i söndags var minst sagt händelserik. eftersom de inte sätter in extrabussar under gothia var det fullt från första hållplats hela vägen in till kungsbacka. det blev allsång, rätt underhållande ändå..
apropå bussar skedde det en krasch när jag åkte från jobbet förra veckan. busschaufförens konversation med sin vän resulterade i att han alltför sent och vid fel ställe på vägen tvärbromsar, postlastbilen som körde bakom åkte rätt in i baken på oss och lämnade ett stort hål. är det inte änglavakt att jag som från början satte mig längst bak flyttade fram då det "kändes fel".. haha, sjukt stört.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback