like you and me..




annars hänger det bra. ullaredbesök idag, och själv var man inte. en sak kan jag konstatera: kundvagnar gör ont, oh ja..

stickyjobbet i torsdags var varmt, har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv,  ac:n hade tydligen gått sönder och det var proppat med folk från att de öppnade. som tur var gick jag kvart i tio, sista bussen hem. tackar för det vettja! gick och köpte mig en moccashake, den var good. en kall kaffe, haha.

för övrigt så ringde det en dansk familj och väckte mig häromdagen, de ville att jag skulle vara deras au- pair i Schweiz. jag vart inte så taggad till en början eftersom att jag knappt visste vad jag hette, men senare verkade det rätt lovande. var dock tvungen att tacka nej. de ville att jag skulle komma i mitten av augusti men då jobbar jag fortfarande. sen håller jag på med körkortet, dumt att åka iväg 10 månader mitt i. men fler chanser kommer väl då jag får resa till ett främmande land, ha en egen lägenhet, bo granne med ett universitet där jag skulle kunnat läsa fotokurser vid sidan av barnvaktandet samt ha en resväg på 1½ timme till st anton och 3½ till milano. men det får bli någon annan gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback